Risti sa iti rupi o mana ca sa bei o bere. Cam asa ar suna, pe scurt, descrierea celei mai noi masinarii de vandut bere a unei companii argentiene. Este numita Rugbeer si a fost piesa centrala a campaniei de promovare a berii Cervesa Salta printre barbatii care adora rugby-ul si nu fotbalul, sportul national in Argentina.
Mai exact, ca sa obtii doza de bere nu este suficient sa introduci o moneda si sa apesi butonul. Trebuie sa stii tehnici de rugby si sa iti pui la incercare forta ca sa scuturi bine tonomatul. Adica, sa vii in fuga si sa plachezi ca la rugby, suficient de tare incat sa inverzesti beculetele instalate pe partea frontala a tonomatului. In cazul in care busitura nu a fost destul de tare, nu te alegi cu o bere, ci cu o vanataie.
Nu stim daca tehnica s-a lasat si cu cateva maini rupte, dar cu siguranta a crescut vanzarile respectivei beri cu 25%. Locatiile unde au fost instalate astfel de tonomate nu a fost alese la intamplare. Salta Province, din nordul Argentinei, este o regiune unde fanii rugby-ului sunt numerosi.
Uite cum functioneza :
Cerveza Salta nu este singura bautura care a primit un tonomat special. Si Coca Cola a lansat o masinarie care are nevoie de imbratisari ca sa iti dea o doza de suc. Exista si tonomatul celor de la Kraft care are senzori ce iti citesc trasaturile fetei si iti ofera un desert potrivit cu varsta calculata.