“Astazi, vrem ca oamenii sa se uneasca si sa lupte impreuna cu noi impotriva obezitatii”. 

Grupul a anuntat intr-un comunicat ca, incepand de luni seara, pe posturile de televiziune americane este difuzat un spot publicitar " care ii incurajeaza pe toti oamenii sa aiba in vedere ca toate caloriile conteaza atunci cand este vorba de greutatea corporala, inclusiv cele din produsele Coca-Cola si din toate alimentele si bauturile".

Coca-Cola aminteste in comunicat ca a sustinut deja o serie de initiative care vizeaza incurajarea practicarii exercitiilor fizice si spune ca a fost primul producator de bauturi din SUA care a furnizat informatii nutritionale si despre continutul caloric pe ambalajele produselor sale.

Coca-Cola aminteste si de "angajamentul companiei de a oferi o gama mai larga de optiuni in ceea ce priveste bauturile, inclusiv light sau fara calorii, si de a comunica in mod clar pe produsele sale numarul de calorii continut".

Un alt spot, care va fi lansat astazi "incurajeaza oamenii sa se distreze arzand aceste calorii", se transmite in comunicatul companiei.
 
De asemenea, Coca Cola investeste in cercetare pentru a gasi o formula de zahar care sa nu contina deloc calorii. Astfel, toate bauturilor vor putea deveni in viitor cu zero calorii.