Ziarul care tine loc de mic dejun
In 2011, ziarul britanic Metro Herald, anunta ca lanseaza varianta “mancabila” a publicatiei, ca un mod de a incuraja reciclarea si de a adauga savoare povestilor publicate. Noua editie urma sa fie tiparita pe foi cu aroma de vanilie facute din amidon, uleiuri vegetale, guma, apa si acid citric. Metro Herald anunta chiar ca au fost facute teste printre cititori care erau incantati de noul ziar consumabil. Publicatia a anuntat insa, in scurt timp, ca totul a fost o gluma inspirata de lansarea unui DVD aniversar al filmului “Willy Wonka and the Chocolate Factory”.
Fructul struto-camila
In 2009, un lant de supermarket-uri din Marea Britanie anunta lansarea in magazine a unui superfruct: ananaso-banana. Adica, o combinatie unica intre ananas si bananae. Totul facea parte, insa, dintr-o campanie publicitara prin care erau promomovate preturile mici din magazinele proprii.
Sunca la tub
Ideea le-a venit celor de la site-ul thinkgeek.com care ofereau spre vanzare, in 2009, un nou produs: sunca la tub, ce poate fi stoarsa pe paine ca un sos. Produsul era descris ca fiind cea mai buna mancare din lume pentru ca nu avea aditivi sau conservanti. Putea fi folosita pe pizza, paste, placinte, calda sau rece, in orice forma iti doreai.
Reclama cu gust de votca
Un brand cunoscut de votca din Rusia isi punea in ziarele din marea Britanie, in 2009, un anunt cu gust. Mai exact, cititorii erau invitati sa linga pagina respectiva care era inmuiata in votca si erau rugati sa “consume cu moderatie”. Si daca tot vorbim de votca, de Ziua Pacalelilor in 1994, agentia de presa rusa Itar-Tassa anunta ca o companie locala a lansat pe piata batoanele cu votca, cu arome de lamaie, cocos si castravete, ce urmau sa fie concurentele celebrelor batoane de ciocolata produse de americani.
Aer de vanzare
Lantul de magazine american Whole Foods Market lansa, in 2009 de 1 aprilie, aerul organic la tub. Urma sa fie comercializat in sticlute mici ce contineau si briza marii, si vantul de la munte. In aceesi campanie magazinul spunea ca isi va deschide o locatie si in Antrarctica si urma sa dea la promotie cate un paianjen pentru fiecare 22 de kg de banane cumparate.