Facebook a fost secretul succesului lor. Prin poze funny care au incantat orice foodie, prin discutii directe cu clientii lor si cupoane speciale oferite online, Eat24 a fost un exemplu pozitiv de cum sa-ti cresti popularitatea pe Facebook.
In ultima perioada insa, Facebook si-a modificat algoritmii prin care o postare ajunge la fanii paginii, iar mesajele restaurantului au devenit din ce in ce mai putin vizibile. Asa ca, cei de la Eat24 s-au gandit sa scrie o scrisoare de adio si sa renunte definitiv la reteaua de socializare. Aparent un gest extrem, in realitate o campanie de marketing foarte isteata.
“Draga Facebook, Eat24 aici. Trebuie sa discutam. Nu este usor sa spunem asta, dar trebuie sa ne despartim. Ne-ar placea sa zicem <nu esti tu de vina, suntem noi>, dar toata vina e a ta. Nu vrem sa fim rai, dar nu mai esti reteaua de socializare inteligenta si funny de care ne-am indragostit cativa ani in urma. Te-ai schimbat. Mult”.
“Cand ne-am cunoscut, ne-ai facut sa ne simtim speciali. Iti spuneam multe poante despre Sriracha si tu le ziceai mai departe tuturor prietenilor si radeam impreuna. Dar acum? Acum vrei sa-ti dam bani daca vrei sa vorbim cu prietenii nostri. Cand iti dam o poza cu un taco invelit cu bacon, tot ce zici este <promoveaza-ti postul. Aduna mai multi prieteni>, in loc sa ne placi pentru ceea ce suntem.”
Scrisoarea continua in acelasi mod amuzant, iar ultima provocare este pentru clienti: “Daca citesti aceasta scrisoare si numele tau nu este Facebook, sa stii ca te iubim si ca iti dam o sansa sa-ti iei ramas bun. Ai niste ultime cuvinte de zis? Poti sa zici orice”.
Raspunsul de la Facebook nu a intarziat sa apara. Directorul de comunicare, Brandon McCormick, nu a fost impresionat de despartire: “Ne pare rau ca trebuie sa ne despartim asa pentru ca noi credem ca inca putem fi prieteni. Dar respectam intru totul nevoia voastra de spatiu”.
Intre timp, pagina de Facebook Eat 24 a fost stearsa. Pagina de Facebook Foodstory.ro exista insa :) Ne gasesti si acolo!