Raul Mandru, Mihai Botarel si Mihnea Gheorghiu lucreaza in publicitate in New York si, datorita lor, meniurile restaurantelor au facut un mare pas inainte. Ei s-au hotarat sa profite de noile obiceiurile culinare si au introdus primul meniu virtual, realizat chiar de consumatori, pentru restaurantul Comodo.
Toti cei care calca pragul restaurantului cu specific sud-american sunt incurajati sa faca poze la ce mananca si sa le publice pe Instagram, cu hashtagul #comodomenu. Astfel, datorita acestor imagini, clientii se pot hotari mai usor ce sa comande, pot citi review-urile celor care au incercat deja mancarea respectiva si nu mai sunt nevoiti sa arunce cu ochiul la mesele vecinilor.
Felipe Donnelly, proprietarul restaurantului, este foarte incantat de idee: "Vezi tot timpul oameni care isi fotografiaza mancarea. Iar cu Instagram, pozele ies foarte bine. E un lucru cand oamenii fac poze cu o camera slaba, insa Instagram modifica pozele si le da o nota foarte placuta".
Meniul bazat pe Instagram a facut deja inconjurul lumii, iar video-ul de prezentare a devenit viral pe Youtube. Voi ce parere aveti de meniurile realizate din fotografiile clientilor?