An de an, aproape 300 milioane de tone de mancare sunt aruncate, din motive absolut ridicole. Fructele si legumele sunt primele care ajung la gunoi, de multe ori nu pentru ca s-au stricat, ci pentru ca nu sunt... frumoase.
Aceste fructe si legume sunt la fel de bune ca si cele care arata perfect, doar ca nu au acelasi “chip placut”. In loc sa le arunce, InterMarche le-a pus un pret cu 30% mai mic si le-a oferit spatii speciale in magazine.
Campania “Fructele si legumele urate” a avut un succes de zile mari. Personajele principale, “marul grotesc”, “cartoful ridicol”, “portocala hidoasa”, “lamaia ratata”, “vanata deshigurata”, “morcovul oribil” si “clementina nenorocoasa”, s-au vandut ca painea calda (fiecare magazin a vandut aproximativ 1,2 tone in primele doua zile).
Evident, campania a ajuns virala pe internet, iar jurnalistii au sugerat ca fiecare supermarket din tara sa faca acelasi lucru. Noua ne-ar placea ca acelasi lucru sa se intampla si in Romania :)