Business Magazin spune povestea lui Mohammad Murad, omul care a venit in Romania sa studieze medicina si a ajuns, dupa 30 de ani, sa dezvolte unul din cele mai puternice lanturi de fast-food si care a introdus in limba romana cuvantul saorma.

A apucat sa practice meseria de medic doar doi ani, dar spune ca medicina l-a ajutat foarte mult in afaceri, pentru ca a aplicat acelasi mod de gandire pentru toate problemele pe care le-a avut pe parcursul anilor. Cand ai o problema, crede Murad, inseamna ca exista o cauza care a dus la ea, apoi apar simptomele problemei, fie ca e afacere sau relatie interumana, sau relatie cu statul. Odata stabilit diagnosticul, trebuie aplicat un tratament pe masura, pe care sa-l poti urmari si sa ai o prognoza favorabila.

Odata cu infiintarea primului restaurant Springtime, Murad spune ca a reusit sa aduca un cuvant nou in limba romana.

"Ca sa fac diferenta intre artele culinare arabe si turcesti, am hotarat sa schimb cuvantul kebab cu saorma, cuvant arabesc care nu exista in limba romana. Si ma bucur ca am putut sa adaug un cuvant in limba romana. La inceput romanii nu il puteau citi, iar acum a ajuns un cuvant superfolosit. Acum vad ca si turcii din Romania au inceput sa-l foloseasca."

PE PRO TV PLUS PUTEȚI VEDEA SHARE ÎN BUCATE: