In fiecare an sunt decretate cu surle si trambite diverse preparate ca fiind vedete incontestabile. Printre pofiticiosi si-au facut loc cupcakes, macarons, cake pops, ecleruri, gogosele sau bezele. Forta cu care au lovit in piata deserturilor i-a facut pe multi sa ridice neincrezatori din spranceana si sa spuna ca niciunul nu va dura prea mult.
Totusi trendurile analizate de Google prin cautarile internautilor arata cu totul altceva. Unele dintre aceste deserturi adoptate din alte tari sunt facute sa dureze si sa revina in forta.
Macarons
Desertul desavarsit de cofetarii francezi si de mult laudatul Pierre Herme aparea timid in cautarile pe internet prin 2005, cu un varf de popularitate in decembrie 2012. De atunci nu foarte multi mai sunt intersati de retetele pentru aceste fursecuri facute din bezele cu faina de migdale si umplute cu cele mai delicioase creme. Pe de-o parte pentru ca sunt dificil de realizat, fiind unul dintre cele mai complicate deserturi in opinia bucatarilor amatori, si pe de alta parte pentru ca au aparut in toate cofetariile stilate, accesibile acum pentru oricine vrea sa le incerce. Vrei sa iti pui indemanarea la incercare? Avem doua retete pentru tine:
Cake Pops
Sau prajiturile pe bat, invelite in cruste de ciocolata sau pasta de zahar, colorate si vesele, prezente, mai nou in toate bufeturile cu deserturi la petreceri, nunti, botezuri. Google a observat ca internautii le-au descoperit prin 2011 si au inceput sa caute frecvent detalii despre ele si despre retetele lor de atunci si pana acum. Trendul va ramane, dar nu va avea o explozie spectaculoasa pentru ca aceste deserturi sunt pe cat de interesante, pe atat de greu de facut acasa. Daca vrei sa iti testezi indemanarea, iti spunem trucurile necesare si iti dam reteta potrivita de cake pops, AICI.
Cupcakes
La inceputul anilor 2000 trendul acestor prajiturele exploda dupa ce divele din serialul “Totul despre Sex” mancau cupcakes Magnolia intr-unul din episoade. Brusc, cupcakes deveneau cele mai ravnite deserturi, iar cofetaria Magnolia devenea un templu pentru pofticiosi. De la o mica afacere din New York, brandul s-a dezvoltat si a ajuns in toata lumea, iar pofticiosii par sa nu se mai plictiseasca de cupcakes, care se reinventeaza cu noi gusturi si noi decoratiuni. Google prevede ca nici viitorul nu va schimba cu nimic dorinta internautilor de a sti mai multe despre aceste prajituri, iar retetele lor vor fi in continuare la fel de cautate. Succesul lor se datoreaza nu numai aspectului special, dar si retetelor usor de incercat si acasa.