Cu o grijă sporită față de clienți, adaptează fiecare produs în funcție de cerințe. Mizând pe inovație în domenii precum agricultură, industrie auto, industrie alimentară, industria farmaceutică, industria băuturilor, retail și servicii de prooling, Schoeller Alliebert produce containere mari pliabile (FLC), lăzi pliabile (FSC), boxpaleți rigizi din plastic, navete și tăvi pentru industria băuturilor, containere stivuibile, navete dublu stivuibile, găleți certificate ONU pentru transportul substanțelor periculoase, containere IBC pliabile pentru manipularea lichidelor, paleți din plastic și cărucioare pentru manipularea navetelor.
Propunând folosirea plasticului returnabil, de-a lungul timpului, pentru diverși clienți din întreaga lume, Schoeller Allibert a reușit să le aducă acestora o seamă de beneficii. În primul rând, este vorba despre prețul scăzut al plasticului, despre rezistența și durabilitatea acestuia, iar în al doilea rând, vorbim despre condițiile nepretențioase de depozitare, ușurința spălării și siguranța pentru fructe, legume, alimente etc., dacă sunt folosite substanțe de curățare.
Soluțiile de depozitare pliabile economisesc spațiu, atât în depozite, cât și în cadrul unui transport. Spațiul vid este redus, iar un singur transport de retur duce la destinație o cantitate net superioară de lăzi față de variantele clasice.
Aceste câteva beneficii au făcut ca întreaga activitate Schoeller Allibert să se îndrepte spre necesitățile clienților. La un moment, grație propriului brand, ne-am dat seama că orice lucru care vorbește în numele unui produs poate face parte din identitatea acestuia.
În fond, ce reprezintă identitatea unui brand? Potrivit specialiștilor, există mai multe niveluri ale acesteia. Un nivel simbolic, al lumii pe care un brand o naște, cu semnificațiile ei și cu înțelesurile pe care clienții le găsesc în ea. Și un nivel palpabil, făcut din toate acele indicii care ne duc cu gândul la un anumit brand: logo, slogan, un anumit gust sau miros, un detaliu, o poveste.
Toate acestea, comunicate în mod unitar, reușesc să se facă simțite pe o anumită nișă a pieței și să-l convingă pe client în legătură cu un anumit aspect esențial. Pentru a-i ajuta pe clienții noștri, pe lângă soluțiile logistice adaptate fiecărei cerințe, le personalizăm, în acord cu identitatea brandului, astfel încât niște simple lăzi să se transforme-n modalități de promovare.
Lăzile de bere trebuie să fie sigure pentru băutură, să suporte o cantitate substanțială, să aibă un anumit design care să le particularizeze și diferențieze. Adecvate ca și containere pentru transport, acest lăzi din plastic sunt foarte rezistente, trec ușor peste transportatoare, iar spațiile create pentru sticle sunt potrivite, nici prea mari, nici prea mici, să poată fi introduse cu ușurință, să poată fi manevrate fără probleme și să reziste diverselor variații de temperatură, fără a cauza daune băuturii.
Ce poate câștiga un brand de bere de pe urma unei simple lăzi din plastic? Pe bună dreptate, inițial, pe lângă beneficiile practice, ne putem gândi că o ladă de plastic rămâne ceea ce este și nu poate avea o altă semnificație. Cu toate acestea, Schoeller Allibert investește în designul lăzilor de bere, împrumutând cu responsabilitate elemente ale identității vizuale, fiind deschis în fața provocărilor de design grafic. Fie că este vorba despre lada în sine ori despre design, considerăm că de la producător până la raft, o ladă personalizată este un mediu excelent și inofensiv de promovare.
În ultima vreme, față de publicitatea agresivă ori îmbibată în semnificații exagerate, clienții pot manifesta o reticență ușor de înțeles. O miză publicitară născocită din artificii nu face decât să-i dăuneze unui brand, de aceea comunicarea beneficiilor existente și reale, într-un mod cât mai inofensiv și uman, este mult mai eficientă.
Clientul nu se simte agasat, împins să asculte, să fie atent, să cumpere, întâlnește la raft un partener care-i atrage vizual atenția și, poate căutând informații, se decide afirmativ asupra actului de cumpărare.
Bineînțeles, o ladă nu poate suplini comunicarea pentru un brand. Dacă în mintea consumatorilor nu există o semnificație clară asupra acestuia, atracția vizuală se va manifesta pentru unii, cu certitudine, dar nu într-o proporție importantă, ca o soluție pe termen lung.
În cazul în care brandul este cunoscut de o parte a publicului pentru anumite caracteristici, fiecare însemn pe care-l poartă reprezintă haina sa simbolică.
Brandul poate fi asemuit și cu o haină simbolică. Existența produsului, cu ale sale calități intrinseci, este elementul esențial. Apoi, fiecare lucru făcut, comunicat reprezintă brandul. De la angajații care interacționează cu clienții finali, de exemplu, în sectorul serviciilor, până la lada bere, se petrece o comunicare continuă, plină de semnificații.
Schoeller Allibert se asigură, prin cunoașterea detaliată a brandului, să găsească soluții personalizate, edificatoare pentru personalitatea brandului, în acord cu specificul acestuia.
Mizăm, bineînțeles și pe latura practică, dar înlesnim, la o anumită intensitate, desigur, și comunicarea dintre brand și client. Cum o ladă de bere poate fi folosită, în medie, timp de 15 ani, o idee bună de design asigură posibilitatea folosirii continue și reduce drastic costurile.
Înainte de orice aspect, Schoeller Allibert își dorește să dezvolte pentru orice client soluția ideală și să-i livreze pârghii creative, fără eforturi costisitoare, de promovare. Orice detaliu care depășește banalul și comunul are puterea de a atrage atenția clienților.
Fie că este vorba de forma lăzilor, de designul atrăgător (cum sunt lăzile vintage care copie aspectul lăzilor din lemn) se reușește ca identitatea brandului să transpară în mod adecvat și astfel să ajute promovarea. Pe lângă costurile reduse, durabilitate și alte beneficii ale soluțiilor logistice din plastic returnabil, reușiți să comunicați mereu identitatea brandului dumneavoastră!