Astfel, Burger King a stârnit un val de critici după ce a scris pe Twitter, de Ziua Internațională a Femeii: ”Locul femeilor este în bucătărie”.
Următorul mesaj al companiei a fost: ”Dacă își doresc, bineînțeles. Cu toate acestea, doar 20% dintre maeștrii bucătari sunt femei”
”Avem misiunea de a schimba raportul de gender în industria restaurantelor, dându-le angajatelor oportunitatea a urma o carieră în gastronomie”.
”Suntem mândri să lansăm un progam de burse care va ajuta angajatele Burger King să-și urmele visurile culinare!”
Deși primul mesaj intenționa să capteze atenția oamenilor pe social media, comentariul a primit de o mie de ori mai multe like-uri și redistriburi decât următoarele.
Utilizatorii Twitter au acuzat compania de ”PR prost” într-o zi în care se sărbătoresc realizările sociale, economice, culturale și politice ale femeilor din toată lumea.
Cineva a scris: ”Asta este cea mai proastă manevră PR din toate timpurile HAHAHA”.
Dacă unii spun că a fost cea mai neinspirată manevră de PR, alții cred că a fost genială, pentru că postarea a primit ”foarte multă atenție”.
”În calitate de director de marketing, lăsați-mă să vă spun: asta e exact manevra potrivită”.
Share în bucate - Cum să faci pâine cu ovăz