In Romania, McDonald's are peste 60 de restaurante in peste 21 de orase si are zilnic peste 140.000 de consumatori. Desi piata de fast-food este destul de aglomerata, romanii stiu foarte bine ce-si doresc de la fiecare restaurant de acest tip.
Daniel Boaje, cel care a preluat conducerea lantului de fast-food acum un an, ne-a marturisit ca secretul McDonald's consta in relatia pe care o are cu clientii sai. El sustine ca increderea consumatorilor este la un nivel foarte bun, iar avantajul lantului de restaurante pe care il conduce consta in diversitate:
“Fata de celelalte restaurante cu servire rapida, McDonalds Romania este in permanent contact cu clientii – stim ce vor, stim cand vor, stim ce le place, stim ce nu le place si suntem foarte activi in directia asta”, ne-a mai declarat el.
Meniul este destul de complex, iar asta este, zice el, unul din atuurile lantului de fast-food:
“McDonald’s are o gama extrem de variata a produselor. Gasesti de la sandvisuri mici, la meniuri, la produse pentru copii, la deserturi, la salate, mic dejun. Iar McCafe-ul vine cu toata gama de cafele, intr-o zona de rasfat si de placere”.
“Avem de ordinul sutelor de mii de vizitatori intr-o zi, asa ca trebuie sa ne asiguram ca avem ceva pentru fiecare. Iar asta face diferenta”, adauga el.
La acuzatia privind caloriile si calitatea mancarii, raspunde foarte simplu: “In general, trebuie sa te asiguri ca ceea ce mananci este sigur, variat si suficient. Stii ce mananci, reusesti sa-ti organizezi un meniu echilibrat si reusesti sa ai intotdeauna un stil de viata activ – cat sport faci, cat stai la calculator, cat respecti mesele de peste zi. Excesele nu fac bine in niciun sens – nici prea mult fast-food nu face bine, dar nici prea mult sport.”
El se declara un consumator fidel si ne-a dezvaluit care sunt meniurile sale preferate: “Primul ar fi Big Mac, al doilea Beef McWrap cu cartofi wedges, al treilea este Grilled Chicken cu cartofi prajiti sau wedges. Mananc la McDonald’s in fiecare zi. Si fetita, si sotia mananca la McDonald's.”