Despre pericolele review-urilor online s-a tot scris. Exista oameni care isi dau cu parerea chiar daca nu au fost la restaurantul respectiv, afaceristi care se ataca intre ei sub acoperirea anonimatului sau care isi lauda restaurantul pretinzand ca sunt de fapt clienti. Asa se face ca cele mai multe restaurante de pe aceste site-uri au atat review-uri excelente, cat si unele extrem de negative.

Potrivit Huffingtonpost.com, un afacerist din Anglia a vrut sa testeze comportamentul celor care comenteaza pentru astfel de site-uri si a facut o pagina falsa de restaurant, localizat in Brixham, Anglia. Din cele 8 review-uri, 4 ofereau un scos "excelent", iar unul il clasa drept "groaznic". Evident, niciunul nu era bazat pe realitate, pentru ca la acea adresa nu se afla nimic.

Companiile care detin aceste site-uri sustin ca nu au cum sa controleze aceste comentarii. In fiecare minut, apar 60 de review-uri noi, iar asta le face monitorizarea aproape imposibila. Cel mai bine este sa ignori review-urile extreme si sa tii cont doar de cele situate undeva la mijloc.